sobota, 14 stycznia 2012


Hej Wam!
Bardzo długo zastanawiałam się, czy założyć tego bloga, ale jednak postanowiłam, że spróbuję podołać temu wyzwaniu. Mam nadzieję, że chociaż ktoś skorzysta z mojej roboty, ale dla mnie to i tak przyjemność pisania tutaj.
No więc... Może kilka słów o mnie? Jestem Ada i mam 17 lat. Chodzę do liceum i staram się uczyć :) No i jak wiadomo, jestem fanką bliźniaków Phelps, filmowych Fred'a i George'a Weasley. Lubię uczyć się języków, podróżować i poznawać nowych ludzi. I to tyle. Całkiem zwyczajnie.

Może łatwiej pójdzie mi z notką o bliźniakach. Więc... Powiedzielibyście, że minęło już w sumie 12 lat od czasu, kiedy na planie Harry'ego Pottera padł pierwszy klaps? Nie wiadomo, gdzie ten czas leci. A jednak. Popatrzcie jak chłopaki zmienili się w przeciągu tego czasu.

Jest różnica, nie? :D
Dla tych którzy nie wiedzą, rudy to nie jest ich naturalny kolor. Niektórzy byli trochę zszokowani, kiedy zobaczyli ich po raz pierwszy w brązowych włosach. Ale sami bliźniacy wielokrotnie podkreślają w wywiadach, że cieszą się z tego, że mogli już wrócić do naturalnej barwy.
Pewnie wielu z Was również zadaje sobie pytanie który jest który? przyznam się bez bicia, że mi nauka zajęła co najmniej tydzień. teraz już z górki :)
A więc:
W tym przypadku Oliver po lewej, James po prawej. Narazie, jeśli macie problemy, mogę Wam dać początkowe wskazówki :) Oliver ma smuklejszą twarz i mały pieprzyk na szyi po jego prawej stronie. Jego oczy są głebiej osadzone i ma bardziej garbaty nos. James za to ma bardziej okrągłą twarz i bliznę na jego lewej brwi. Na nowszych zdjęciach ma dłuższe włosy, więc wtedy nie ma już problemu z ich odróżnianiem. Poradzicie sobie! :)

Kolejna notka wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz